דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים מקרר מסחרי? 

מאת    [ 25/05/2011 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 3138 פעמים ]

בתי עסק רבים אפילו קיוסקים צריכים מקררים מסחריים שנועדו לשמור על השתייה ושאר המוצרים בקירור ברמה גבוהה ולאורך זמן. ישנם מקררים מסחריים הסגורים הרמטית בדלת שקופה או דלת מתכת וישנם מקררים מסחריים הפתוחים בחזית ולכל אחד מהם יש שימוש למטרות אחרות ולצרכים שונים.

מקררים מסחריים צריך לבחור לפי סוג העסק והמוצרים שהוא צריך לשמור בקירור שכן באם מדובר במוצרים שהלקוח צריך לראות אותן עדיף שהדלת תהיה שקופה וכך לא יפתחו אותה ללא צורך והמוצרים ישמרו קרים וגם המקרר נשמר לתקופה ארוכה בצורה טובה יותר ובאם אלו מוצרים שרק בעל העסק מוציא אפשר דלת אטומה.

היכן קונים מקרר מסחרי?

מקרר מסחרי קונים בחברה שזהו תחום התמחותה שכן צריך לדאוג כי המקרר מגיע עם אחריות ושירות לתקופה ארוכה וזאת משום שמדובר במוצר מאוד יקר וכל תיקון עלול אף הוא להיות יקר ולכן צריך לרכוש רק במקום שהוא אמין ומחזיק מקררים באיכות גבוהה ואת החדישים ביותר שיש בתחום הזה.

כיום אפשר לרכוש מקרר תעשייתי גם דרך האינטרנט שכן חברות רבות הקימו אתרים בהם ניתן לבחור את המקרר שרוצים, לקבל את מלוא הפרטים הטכניים עליו והחברה תספק אותו ישירות אל בית העסק אך חשוב לוודא כי החברה העומדת מאחורי האתר היא אמינה שלא יהיה מצב בו תשלמו כסף והמקרר לא יסופק אליכם.

מי צריך מקרר תעשייתי?

כמעט כל בית עסק המחזיק מוצרים שצריכים להיות בקירור צריך מקרר תעשייתי כאשר ההבדל הוא בכמות ובגודל של המקררים שכן יש הבדל בין חנות לבשרים הצריכה מקררים גדולים במיוחד וחזקים בעוצמתם לעומת קיוסק שצריך מקרר רק למשקאות ועם דלת שקופה שכל לקוח יכול לפתוח בקלות ולקחת את המוצר בעצמו.

עסק המחזיק מוצרים שדורשים קירור חייב לבחור מקרר איכותי שכן באם הוא בוחר לרכוש מקרר זול הוא עשוי לשלם על כך במחיר שבו המוצרים מתקלקלים ואי אפשר למכור אותם יותר ולכן עדיף להשקיע במקרר מקצועי מעט יותר כסף כדי למנוע נזקים למוצרים וגם יש לזכור כי מקרר שאינו תקין צורך הרבה יותר חשמל.

כמה עולה מקרר תעשייתי?

התשובה לשאלה זו תלויה במספר פרמטרים כמו סוג המקרר שצריכים ולאיזו מטרה אך יחד עם זאת ניתן היום בקלות רבה דרך האינטרנט לעשות השוואת מחירים בין החברות השונות ולקבל הצעת מחיר שהיא הכי אטרקטיבית עבורכם וכל זאת מבלי לצאת מבית העסק ולבזבז זמן בטלפונים ושיטוטים בין החנויות השונות.

עלות של מקרר תלויה מאוד גם בדגם שכן כמו בכל מכשיר חשמלי ישנם דגמים חדישים יותר וחדישים פחות ולכן חשוב לוודא כי אתם משלמים על הדגם המתקדם ביותר ולא מקבלים מקרר שהוא ישן ועם הרבה פחות פונקציות שלעתים אף חוסכות בחשמל.

רובי מילגרם, מומחה קידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב